Strateški načrt promocije kmetijskih in živilskih proizvodov

Strateški načrt promocije kmetijskih in živilskih proizvodov

Trženje in promocija  | 

Začela se je javna razprava o drugem delu promocije

Člani sveta za promocijo so se seznanili z osnutkom Strateškega načrta promocije kmetijskih in živilskih proizvodov za obdobje 2019-2024. To je drugi šestletni strateški načrt, izdelan na podlagi Zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov.

Dopolnjen strateški načrt je bil v ponedeljek, 27. avgusta, na sejmu Agra v Gornji Radgoni predstavljen javnosti. S tem dnem se je začela tudi javna razprava o tem dokumentu, ki ga lahko preberete TUKAJ.

Pripombe na osnutek načrta sprejemamo tudi na zbornici, zato lahko svoje pripombe pošljete na enaslov kgzs@kgzs.si do 10. septembra.

Nazaj

Prihajajoči dogodki

Izobraževanje

Vabilo na usposabljanje KOPOP in LOPS,, KGZ NM

25. 11. 2024 ob 10:00 - 12. 12. 2024 do 19:00

splet

Vsi, ki ste se letih 2023 ali 2024 odločili za izvajanje ene ali več intervencij KOPOP (kmetijsko- okoljska-podnebna plačila) ali lokalne pasme in sorte (LOPS), morate v obdobju izvajanja teh intervencij, torej v petih letih, opraviti skupno 15 šolskih ur usposabljanj, od tega 9 ur v prvih treh letih trajanja obveznosti. Če ste vstopili v KOPOP/LOPS leta 2023, morate 9 ur usposabljanj opraviti do konca leta 2025. MKGP je določilo 17 tem oz. področij usposabljanj, med katerimi lahko izbirate, kar je novost v letošnjem letu. Med vsemi temami, ki bodo na voljo, boste lahko izbrali tiste, ki vam bodo najbolj ustrezale glede na usmeritev vaše kmetije.